Pagini

marți, 23 aprilie 2013

Titlul Paginii

Titlul Paginii  este cel mai important element al unei pagini web esential intr-o campanie de optimizare seo on page.
Tag-ul Titlu defineste numele unei pagini web fiind utilizat pentru a descrie continutul, informand astfel utilizatorii umani si motorul de cautare google subiectul paginii respective.

Titlurile Paginiilor au o relevanta foarte mare pentru ponderea algoritmilor Google - indicandu-le continutul aproximativ ca sumar unic al paginiilor web.



Ganditi-va ca tag-ul title ar fi numele unei carti si dumneavoastra cautati o carte anume din domeniul  SEO: sa zicem Promovare in Google si ati gasit o carte cu un titlu de genu;
   -Optimizare SEO - Tutoriale SEO pentru Promovare in Prima Pagina Google
 Iata !!! o carte cu un titlu relevant din categoria SEO care pare sa se incadreze in  tiparul dumneavoastra de cautare - Acum ca ati inteles in mare continutul carti prin descriere titlului cartii a-ti etichetat cartea  Optimizare SEO ca fiind un ghid de Tutoriale SEO pentru a Promova in Prima Pagina Google.. (exact ce cautati)

Crawl Google Bot -algoritmii google se folosesc de acelasi principii dar cu siguranta mai complexe - Iata de ce cautarile in Google facute de utilizatori se aseamana foarte mult cu orele petrecute la biblioteca.


Titlul Paginii  in forma HTML si in diferite Browsere


Aceasta este forma HTML a unui titlu de pagina web

<head>
<title> Cele mai bune cuvinte cheie le punem aici</title>
</head>

Exemple de Tag-uri Title in diferite  Browsere:


Lungimea Titlului Paginii


Lungimea Titlului trebuie sa fie scurt deoarece google si browserele truncheaza lungimea titlurilor paginilor de site pentru o coerenta a afisarilor titlului paginii WEB. De exemplu google truncheaza la 66 de caractere sau la ultimul cuvant complet.
Pentru obtinerea unor rezultate bune, lungimea ideala a titlului nu trebuie sa depaseasca 66 de caractere incluzand si spatiile. Pentru un titlu de calitate vom utiliza 66 de caracter cu rol descriptiv, incluzand si cele mai importante cuvinte cheie ale paginii WEB.


In functie de atractivitatea titlurilor de pagina utilizatorii vor decide daca va vor vizita pagina sau nu.

Ex Titluri: Cuvinte Cheie | Expresie Cheie | Nume Domeniu                            

                                               sau

               Nume Domeniu | Cuvinte Cheie | Expresii Cheie 

 Pentru cei care au un site nou va recomand prima optiune.


Crearea unui Titlu de Pagina Web de Succes

Cele mai bune exemle pentru a reusi sa creati un Titlu de Pagina Web de Succes

a)Asigurati-va ca tag-ul title este primul element in sectiunea head - acest lucru va ajuta robotii google (Crawl Google Bot ) sa va gaseasca mai usor pagina web si sa adune informatii de pe aceasta.

b) Fiecare pagina de pe site trebuie sa contina un tag title unic- sa nu utilizati acelasi titlu si pentru alte pagini de pe site, iar toate tagurile paginiilor trebuie sa fie diferite intre ele deoarece google afiseaza titlul unei pagini web ca o rubrica in SERP-uri (pagina de rezultate a motorului de cautare) acesta fiind motivul pentru care va  veti identifica cu numele paginii web intr-o anumita categorie de SERP-uri afisate in motorul de cautare google

 Continutul tilului pagini va fi un sumar aproximativ pentru utilizatori si algoritmii google

c)Tag-ul title trebuie sa inceapa sau sa sfarseasca cu numele domeniului incluzand cuvintele cheie si expresiile viabile pentru a va identifica continutul de  catre utilizatori si algoritmii google.

 d)Cuvintele si Expresiile Cheie din titlul paginii trebuie repetate in URL, tag-urile heading si in corpul de text al paginii. Sinonimele cuvintelor cheie trebuie sa apara in corpul de text al paginii.


Greseli  Optimizare Titlul Paginii

Cele mai des intalnite Greseli de Optimizare Titlul Paginii

a) Incarcarea abundenta a tag-ului title cu cuvinte cheie este o greseala majoara care ar diminua intelesul real al titlului, un avantaj il poate oferi o eticheta a unui titlu de pagina doar atunci cand se concentreaza doar pe un anumit cuvant cheie

b) Folosirea cuvintelor chie in tag-urile title care nu apar in continutul paginii. Cum va spuneam mai sus  google ofera importanta titlului tratandul ca pe un cuvant ce descrie intreaga pagina. Daca tag-ul title utilizeaza un cuvant care nu va fi gasit nicaieri in pagina, eficenta titlului se va pierde. Asigurativa ca tag-ul title corespunde cu continutul paginii web.

c) Folosirea aceleasi etichete de titlu pentru toate paginile pe site-ul web.
Tag-ul pentru fiecare titlu de pagina trebuie sa fie specific continutului de pe pagina web- asa cum paginiile web nu au acelasi continut la fel paginiile web nu trebuie sa afiseze acelasi titlu.


d) Lungimea unui titlu nu trebuie sa depaseasca mai mult de 64 caractere, incluzand spatiile, daca titlul va depasi maximul de caracter google va trunchia titlul de pagina pana la ultimul cuvant a celor 64 de caractere oferindu-va surpriza ca expresiile cu densitate sau cuvintele cheie sa nu apara in SERP-uri.

Acest articol poate fi preluat copiind  Link-ul de ma jos:



Link-ul va fi afisat - Optimizare Google - Titlul Paginii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu